2017. június 27., kedd

Én kicsi pónim emeletes töltött tolltartó - Unipap - Jelenlegi ára: 4 890 Ft


Személyes átvétel:
- Csepelen a hév végállomástól 5 percre.
Kezd a sulit egy cuki tolltartóval, amit az Én kicsi pónim mesefilm varázslatos pónija díszít. A tolltartó két emeletre bontott kialakítással bír amelynek köszönhetően szortírozni tudod írószereid. Az alsó emeletben a filctollak és a színes ceruzák kaptak helyet, a felső szintén cipzáras tárolóban a grafitceruzákat és egyéb olyan írószereket találhatod amelyekre a leggyakrabban lehet szükséged. Biztos lehetsz benne, hogy ebben a tolltartóban minden olyan írószer helyet kapott, amire csak szükséged lehet a suliban.
Jellemzők: - Én kicsi pónim design - Cipzárral nyitható - Praktikus belső kialakítás - 10 db színes ceruza - 10 db színes filctoll - 2 db HB grafit ceruza - Radír - Hegyező - Vonalzó - Jegyzettömb 6 éves kortól
A képek katalógus képek, nem én készítettem őket, viszont azok megegyeznek az eredeti kinézettel!
POSTÁZÁS:  minden termékemet postázom is! Több termékes megrendelést egy csomagban küldünk.
Utánvéttel: csak úgy küldök, ha minimum egy e-mailt tudunk váltani feladás előtt!


Jelenlegi ára: 4 890 Ft
Az aukció vége: 2017-07-18 18:01 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése