2020. február 29., szombat

31.-ik Nádor album : Hangosfilm, operett, nóta, tánc (Nádor Kálmán, 1939.) - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

31. -ik Nádor album : Hangosfilm, opoerett, nóta, tánc
Nádor Kálmán, 1939.
A képeken látható állapotban, borító oldalak és az első oldal kiszakadt a spirálozott kottából.
31. NÁDOR ALBUM : I. - 1938-39.
: Hangosfilm, operett, nóta, tánc
Akár nyár van, akár tél
Bocsássa meg
Csak azért szeretem
Csak én belém szerelmes a babám
Drágám, néha téved az ember – Drágám néha téved az ember
Egerbe
Feketeszárú cseresznye
Fogadj el egy jó tanácsot
Higgye el, hogy csak magát imádom
Jolly Joker
Kis Komárom
Ma este a Burgban
Maga szép
Magát sem a szíve fogja megölni
Mondd meg nyíltan, mért haragszol
Neked akkor is hiszek
Nekem már nincsenek álmaim
Nem meggy a meggy, ha cseresznye
Nem titok
Nincs nekem egy nyugodt napom
Rózsafa virít
Van valami édes a tavaszban
Álmodja – Lavotta első szerelme
Az esküvődön én is ott leszek
Mindenki asszonya lett
Nem leszek én mással boldog
Sárga levél
Amikor a fénylő
Amikor majd nem leszek már
A te nótád
Az asszony ha veszekszik
Egy krajcáros levélpapír
Hallod-e te kócos
Még enyém sem voltál
Nagy kátyúban elakadt a szekér
Nem átkozom ibolyakék szemedet
Nincsen nagyobb boldogságom
Sárga libaláb
Sose vagyok józan
Szép a babám fekete szeme
Tagadom, tagadom
Váradiné, Váradiné


Jelenlegi ára: 2 500 Ft
Az aukció vége: 2020-03-21 11:16 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése