2019. július 27., szombat

Unikornis, Egyszarvú, csillámpónis Hátizsák, hétköznapokra, kirándulásra vagy utazásra! - Jelenlegi ára: 3 200 Ft


Unikornis, Egyszarvú, csillámpónis  Hátizsák, hétköznapokra, kirándulásra vagy utazásra!
Szét néztem és rendbe raktam a szekrényeket, meglepődve tapasztaltam, hogy mennyi nem használt táska van a gyerekeknek amit vettünk vagy ajándékba kaptak az éppen aktuális kedvenc figuráikkal, mivel már kinőnüték őket ezért is szeretném eladni. Új, cimkés van ami az eredeti zacskójában is van.
Ez a táska:
Kiránduláshoz, hétköznapokra, utazáshoz, is remek.
Kicsiknek - nagyoknak -felnőteknek egyaránt alkalmas.
Anyaga teljesen vizlepergető!
Vállpántja méretre állítható
Felül egy nagy rekesszel ami össze húzható illetve kapcsolható, elől egy cipzáros zsebbel.
 
Méret: 33x26x15cm 
Postázás előre utalással történik minden esetben, viszont, hogy ha van jobb szállitás mód számodra mint amit én beállitottam akkor természetesen nyitott vagy rá és megbeszélhetjük. : )


Jelenlegi ára: 3 200 Ft
Az aukció vége: 2019-08-17 09:20 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése